Vilken vecka!!

Den här vecka fick typ världens bästa slut tycker jag, och det blev tillsammans med bästa klassen och vår skiva :)) den blev verkligen lyckad och vilket gäng! God mat, bra människor och musik :)) kunde inte ha önskat så mycket mer! kommer sent glömma detta, skulle inte tacka nej till en repris, tal från lärare, klassens band och massa skatt ♥ Känns konstigt att gymnasietiden snart är över och vi kommer att gå olika vägar.. Men så är livet och man får hoppas många återträffar ;) hihi

Snart ska jag gå och lägga mig i min egen säng som jag inte spenderat många timmar i de senaste veckorna, lite sömn pga. mycket plugg men också sovning borta på hotell och hos Matildis :D Ska bli skönt att vara ledig i morgon då blir det att ta igen sig lite mer (som om jag inte gjort det hos Matilda :P) men också lite plugg som ska bli klart, hoppas på ett bra flyt för att få allt överstökat!!

Kommer kanske upp lite bilder senare :) men inget kan ju slå de fina bilder som ligger uppe på fejjan nu från skivan, som David, den nya vimmel fotografen, tagit :)) Men lite färg kan jag allt bjuda på!

Puss på er!

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0