SOP SLUT!!

Hej, sliten tjej!! är galet trött och fötterna värker (&brännmärket på armen), då förstår ni vad jag har för fredag! Är ensam hemma och kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. Där har det bakas heeela dagen vill jag lova, vilket slit det vart och massa kaos, haha, jag och Matilda som stått ut med både det ena och det andra! Men massa bröd blev det så nu kan vi sälja massa på SM :))

En annan orsak till mitt slitna tillstånd var att jag spenderade kvällen/natten på studentskiva, men den var faktiskt riktigt rolig, ganska lite folk men många bra! :) Skulle egentligen inte gå men ändrade mig eftersom min kära vän Johanna erbjöd sig att köra hem, hihi, snäll!! Kvällen började hemma hos Matilda, sen BJ och avslutning på donken (med världens längsta kö!!) Men hem kom vi :) och det blev 3,5 timmars sömn, TACK för en bra kväll! sen har vi "företagat". Kan ju också tillägga att jag har gjort årets misstag!! ej okej!

Nu ska jag nog ta och äta något, sen får vi se vad som händer, lite sömn skulle ju inte sitta fel!!
Puss

Bilder kommer..

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0