See the light thing on your body

Ursäkta för konstigt beteende igår, men man är ganska skör nu har jag märkt när man är en blandning av död och levande när det är full rulle på allt när det gäller skolan. Men nu har jag samlat mig och kan fortsätta med inlägget från igår!

Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag är väldigt väldigt nöjd med mitt hår!! :) Så himla fint och snyggt! och just nu luktar det gott också!

Tiden rullar på här mina vänner, hinner inte med att blogga under dessa tider, studierna kallar. Men lite livstäcken kan jag visa iaf. Valborg i lördags blev verkligen tillslut lyckat, så fina människor det finns :) tack för det! Och början på den här "mördarveckan" har varit ganska bra, har blivit värsta flörtern med att få sponsring till företaget och betat av en del grejer i skolan, känns kanon.

Har bara 3 lektioner kvar den här veckan och det är bara onsdag, vilket känns galet bra, och det betyder mer tid för plugg och för företaget. Vi ska baka för fulla muggar nu inför SM på måndag/tisdag :D Så det gäller att ligga i nu i slutet med, ingen lugn stund än så länge, men det kommer :)

Har en grym sovmorgon just nu och ska skriva klart lite grejer och sen kommer Matilda och hämtar mig och så tar vi oss till affärerna och hämtar lite sponsring jag har fixat ;)

Hare gott! Puss

Nöjd tjej med fint hår och fin tröja!

Snart är det dags för vår studentskiva :D & jag är redan galet taggad, här är biljetterna från idé till verklighet :)
Det är bara att säga till om man är sugen på en biljett, för det tycker jag verkligen att man borde va! ;)

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0