Mot SM i Stockholm

Hejhej!

Är jag mig själv nu egentligen, känns som om jag inte har varit det på ett bra tag nu, vet inte riktigt varför men tror det är för att jag har så jäkla mycket i huvudet just nu! snabbt framåt går det också.. Har samtidigt väldigt roligt, men tiden kanske inte alltid spenderas helt rätt! Men det ska bli en ändring på det, just nu går det bara att satsa på en sak, nämligen SM :)

Igår var vi ut i skogen typ hela dagen, med några släktingar för att fira pappa lite, med tårta och grejer, det var väldans mys! solen var med oss och det är alltid ett plus :)

Idag, har typ hela dagen gått åt att planera inför SM känns det som, visst har gjort lite läxor och suttit i solen också men mycket har handlat om företaget! Om jag inte packade och fixa så tänkte jag på det. Känns hela tiden som om det är något som man glömt eller rädd för att jag ska glömma nåt!!

Nu ska jag iaf skynda mig att packa klart, alla kläder framför allt, för imorgon smäller det!! Det är redan dags för SM och vi ska åka sjukt tidigt, Matilda kommer till mig runt halv 6 ;) Men det är bra det så att man har tid på sig när man kommer fram :) Jag hoppas verkligen att det kommer bli sjukt roligt, för det är det vi är där för att ha, visst vi satsar på att vinna, men det kan man inte göra utan glädje :D Vi ska peppa varandra och tro på det vi gör, nu åker vi dit och ger järnet!! Hela Gojibäret UF och hela Uppsala län :)) hihi. Vi ska ha grymt kul!!

Nej, det röda gojibäret (Audin) åker tidigt imorgon så bäst att sätta fart!!

Puss på er, och om ni vill följa SM live så kan man gå in här och kika :) hoppas ni håller tummarna för oss!

PS. Vi ses på Älvsjö-mässan, monter B04:01 är vår både måndag och tisdag :) Det betyder alltså att jag ska sova borta, på hotell, med mina fina Gojibär :)) hihi!! Kommer bli hur kul som helst, inte alla som får den här chansen!
Puss ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0