Tjoho

Glad tjej nästan hela dagen har det varit :) och det är inte fel vill jag lova. Vi fick tillbaka provet på filosofin som jag trodde gick åt skogen eftersom jag inte fattade så mycket av texterna som skulle analyseras, men det resulterade i ett VG+ :D hihi och sen religionsprovet igår gick bra också 3 fel 27/30 så jäklarns vilka glada besked ;) Sen har vi haft lite terapi i skolan också (föreläsning av dramaterapi) Och lite håla och labb. Har även vart duktigt och fixat med företaget utan mina kära kollegor, har fixat namnskyltar, faktablad och räknat vad som fanns kvar i lagret :)hihi. Så det var en ganska skön dag. Men jag och Linnea fastnade vid datorerna på historian, vilket var mindre kul eftersom vi missade bussen -> så det blev kvart i 5 bussen hem.. Men vad gör väl det egentligen, vi är ju lediga imorgon och så är det träning ikväll :D hihi FINT DE!!

Nu ska jag gå och packa & sen hoppa igång pappa lite ;) för vi ska ut och övningsköra innan träning :))
PUSS alla finisar!!

Spår av andra:
Postat av: Matilda

hej gullis!! hoppas allt ar bra med dig, saknar er hur mycket som helst! vad bra att du har fixat med foretaget, hur har det gatt med tyg och tryck pa det/skyltar med foretagsnamnet? har du tittat pa mattor?

om body butter, jag hade redan kopt nar du svarade pa smset men jag kopte tva moringa, du kan fa kopa en av dom om du vill, men kan prata om det nar vi kommer hem.

halsa alla jag kanner, puss puss puss puss <3

2011-03-17 @ 11:59:07
Postat av: Malin

Heej :) Åå saknar er med!! Ja här är den kanon bra, hoppas det är lika hos er i England, och tar det lugnt på puben ;)hihi Jag har inte gjort mer än vad jag skrev, men ska försöka fixa lite mer. Jag ska hälsa alla ;) Linnea hälsar tillbaka nu :) Du får hälsa du med, PUSSSS ♥

2011-03-17 @ 13:49:02
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0