Skolan

Hej hej, sitter kvar i skolan nu även fast vi slutat. Ganska skönt ändå eftersom det inte är lika ansträngande nu, så då hinner man fundera på allt man gör :P Kom precis från syon, där jag fick massa ny inspiration, eller ny och ny, men mer inblick i det jag vill syssla med efter gymnasiet iaf!

Annars har skolan varit ganska pressad idag, första lektionen var det funderings skrivning på religionen och den hade man ju förberett bra innan, eller inte! hehe hade planerat och laddat för det igår men så blev det tydligen inte utan typ allt annat än plugg. Men iaf så kändes det som att det gick bra, fick ihop mina argument och totalt 3 sidor, och kände ingen press utan lät bara pennan glöda :) Sen lektionen efter var det dags för svenska föredraget, och det gick väl så där, citerar som läraren sa att det är världens bästa publik så det körde jag hårt på :P Tur att jag har bästa kompisar som peppar en ♥

Nu ska jag försöka jobba lite på historia arbetet för nu har Linnea slutat också, känns som att det är bäst att sitta kvar här och jobba så man får nåt gjort ;) hihi
PUSS

 

Tillägg: Glömde skriva att jag lärt mig att jag hedan efter bara ska ha stödpukter när jag har redovisning!! Vet ju att jag kan texten egentligen (oftast iaf) men endå när jag står där framme så kikar jag i pappren och eftersom jag vill säga allt så blir det bara fel och tror att jag glömt nåt.. bättring på det!!


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0