Lördag

Gårdagen blev en "sjukledig" dag och det kändes inte helt fel måste jag säga ;) Tog tag i massa saker som legat och gnagit i magen på mig, så nu är jag som ny :) hihi Blev skinande fint i huset, på mitt rum och en mega lång dusch igår kväll. Innan det var det massa plugg och tillslut fredagsmys tillsammans hela familjen, med tacopaj och grejer ♥

Linnea testade också att "tatuera" mig lite på ställen hon skulle kunna tänka sig, så nu har man lite fina citat och bilder på olika ställen på kroppen, hehe Men hon var ju iaf duktig ;) ny karriär kanske?! En riktgt mysdag med syster igår, tok, sång och mys ♥

Idag vaknade jag tidigt (tror jag börjar känna mig utvilad) då fixade jag naglarna och bara tog det skönt & var glad för en gångskull när jag klev upp. Sen har vi vart hos mormor & morfar på lite fika, känns lite dumt att man inte är där oftare eftersom vi bor så nära, men det är väl huvudsaken att man har trevligt när man väl är där :))

Snart ropar mamma att maten är klar och sen är det match som gäller, sista för i år faktiskt, så sjukt snabbt allt gått tycker jag. Men nu ska vi verkligen visa vad vi går för för nu KÖÖÖR vi brudar!! :D

Puss på er!

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0