Lite smått kluven

Kom hem från träningen för ett tag sen, en riktigt bra sådan :) Kände att jag varit sjuk men jag bara körde ändå. Skolan idag var som vanligt förutom en massa prat och skoj om Kryssningen så jäkla kul och har det någonsin varit så kul att äta mat i vår matsal?! hihi

Har inte gjort mycket på svenskan heller, Fy på mig!!! verkligen inte bra :(

Men ska ta tag i det nu en stund. Kanske äta något, sova, plugga filosofi..  ja det finns en hel del man måste ta itu med känner jag. Är så irriterad över det just nu eftersom jag, allt blir negativt nu när jag är så besviken på mig själv och andra! Känner mig kluven även fast jag arbetat bort känslan. Känner att jag gör någon besviken även fast jag vet att jag inte ska känna så. Jag måste verkligen tänka på mig själv i dessa lägen, jag tycker att jag ställer upp så mycket och kämpar verkligen och så får man detta mot sig att man väljer bort matchen för en kryssning! MEN hur svårt kan det vara, varför bli besviken, jag väljer som jag gör nu och då ska det accepteras tycker jag, andra blir ju det, eller? På senare tid har jag ändå känt mig otillräcklig i liknade situationer, sitter på bänken match efter match, hur många gör det och kämpar på som vanligt egentligen? Känner mig besviken, verkligen! Svårt att förklara känslan men så bra känns det inte iaf!!

Nej tänka på morgondagen kanske, träffa Matildis före skolan :) Myys hihi
Synes Puss

Spår av andra:
Postat av: Matilda

<3

2011-03-03 @ 00:12:24
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/
Postat av: Malin

2011-03-03 @ 17:23:55
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0