Ledig dag

:) Glad tjej i solen just nu! Vaknade tidigt och upptäckte att det var ett uf-företag som anmält sig till SM med 2 minuter till godo, kastade mig upp och satte på datorn och letade förbrilt utan resultat! Blev mer och mer orolig så jag mailade Eva och hon lugnade mig rejält "lugn och åter lugn" hehe Tur det så man inte går miste om SM :) Ska nog ringa uf-kontoret senare och höra!

Eftersom jag är ledig idag så tog jag en lång frulle med mamma och pappa, myys!  & nu är vi på väg till Örbyhus för att mamma ska klippa sig, så jag hoppas på lite övningskörning :)

Håll tummarna ;) Puss

Jag ska säga att träningen igår gick helt fantastiskt bra :D & det var sista träningen, hehe, men då är man ju mer än taggad tills det sätter igång igen! Kunde inte ha blivit ett bättre avslut. Tränarna fick sina presenter också (eftersom de är borta från lagfesten på lördag :/ ), och blev huur nöjda som helst, så det är KANON!

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0