Intaryggläge.nu

Idag har det varit en skön dag, var föör trött i morse så mina planer att åka tidigare till skolan för att plugga sprack så jag tog 20 i 10 bussen ;) skönt att få vara ensam hemma och ta det lugnt & fixa med lite av varje :) Skoldagen var kort och lugn, 3 lektioner som var ganska roliga faktiskt. Sen hade vi lite melodifestival allsång innan vi begav oss hem, hihi.

Var möte i dag med innebandyn, ett bra sådant vi talade ut så man fick svar på en del frågor, sen fick vi en lapp med frågor som vi ska fylla i -> mycket bra!! Träningen därefter gick kanon verkligen, benen bara körde och det var roligt :D Kul tycker jag att få ta igen efter den dåliga helgens insatser!! Kvällen har också bestått av massa plugg såklart, religions prov imorgon, så det är bara att hoppas på det bästa, en liten fuskis får man ha med sig så det är ju bra ;)

Men nu ska jag sova känner att jag skulle ha gjort det för typ nyss, eftersom jag varit så trött och haft svårt att sova, men nu ska det gå lätt vill jag lov :) Puss på er.

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0