GLAD TJEJ

Hej hej, nu har jag äntligen kommit hem från skolan, känns som om jag börjat fastna där varje dag ;) Dagen har varit ganska skön, började med filosofi + psykologi, inte så ansträngande med filosofi väcker många tankar säger jag bara! Idag visades en film om dödshjälp, läskigt men intressant att höra hur andra tycker och tänker. Sen en låång håla. Då fick jag ett mycket bra telefonsamtal, jag ska komma på arbetsintervju på BB på fredag :)) hihi, hoppas hoppas!! Sen var det labb, då vi skulle ta lite blod tester, tycket det är så skoj när man har någon nytta med det man gör, blir så mycket mer intressant då. Jag som aldrig tagit ett stick i fingret klarade det bra och fick fram att jag är A+, lite för originellt kanske :p
På historian satt jag & Linnea kvar själva och jobbade nästan klart :)) Till det tog vi en varsin glass, hihi, fick bli en sandwich (mackorna var slut i kiosken :P haha) Medan vi sitter där och jobbar kommer Anna-Carin och pratar och hon hade rättat funderingarna, det gick tydligen skit bra MVG på hela momentet catching* Och om hon mindes rätt så hade jag full pott :D hihi (känns ju överskattat att skriva hemma när man kan improvisera :P) hehe, så j ä k l a skönt!!

Fick reda på att jag är ledig imorgon också :)) och eftersom det gått så bra att jobba de senaste dagarna bådar det gott om att jag kan få en skön ledig dag, med lite plugg och slapp. hihi, GÖTT
Snart blir är det mat och sen bär det av mot sporthallen för säsongens sista träning!!

PUSS & HEJ

Medan jag står och väntar på bussen hem pratar jag med mamma som var hos farmor och hälsade på, hon frågar om jag skulle prata med farmor, men jag ville inte riktigt eftersom jag vet att hon är svårt sjuk och har svårt att tala och känna igen.. Men mamma ger henne telefonen och hon svarar nästan helt vanligt
, nästan som hon alltid gjort! Det var få ord, men så värdefulla. Jag blev helt varm i hela kroppen, för hennes sjukbild har verkligen varierat.. & nu pratar hon med mig och hon känner igen mig. Mamma sa det att hon nästan inte sagt något till henne! Kan inte riktigt beskriva min glädje!! Vilken stark människa säger jag bara ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0