duktig tjej ^^

Sitter och knåpar lite på naturkunskaps texten om bröstcancer, den är i princip helt klar :)) känns så himla bra, typ första gången det händer att jag har en vecka till godo! Men jag var inte fullt lika duktig att jag glömde mitt usb-minne i skolan så mina planer att göra mer på historian blev där med ganska körda, tur att vi har tid kvar att jobba med den. Annat som jag tycker är bra gjort idag är att jag lyckats pricka av 5st saker på min  To do lista för den här veckan känns riktigt bra :)

Kom precis från middagsbordet som bjöd på hemkokt svampsoppa med nybaktsurdegs bröd (mammas nya grej :) ) Det satt som en scmäck, en riktig tjej middag blev det hihi, myys!

Jag är en glad tjej HEJ!!  puss

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0