What a day

Känner mig faktiskt ganska slut just nu, kanske inte så konstigt när jag tänker tillbaka på det jag hunnit med att göra idag! Det har varit arbete på BB på väg, krånglat med sommarjobb och scheman, lunchat med bästa mamma & Linnéa, stor shopping i Uppsala city, ätit festmiddag hos Henrik & Joanna och till sist övningskörning hem :) ni ser kan man verkligen hinna allt det på en dag?! hehe Nej men dagen har varit grym, träffa och lära om små bebisar är inte varje dag, skulle verkligen tänka mig att arbeta där :) super kul yrke! Nu är sommarjobbandet helt löst för i sommar också och det känns jätte skönt blev tillslut två stycken och det är kanon! Kommer troligen att bli lite extra på BB också och det är inte helt fel :) Med mig hem från staden fick jag mycket fint, helt oplanerade inköp men desto finare är de! Tre linnen, en tunika (älskar den) och snyggaste shortsen i stan! Böt även en ungsform till modellen större som jag fick i studentpresent. Ja ni fattar min dag har varit kanon & tack min kära familj <3 och solen för det :) Puss och godnatt

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0