Varmt & myggit

Jag blir så less varför ska det behöva vara så jäkla varmt när man ska sova för?! Ligger i sängen nu och är trotsigt arg. Dagen har varit huur varm som helst tillochmed för varm för att ligga och njuta i solen, istället har man fixat lite inne och försökt undvika värmeslag ;) ja det är så det kännts flera gånger! Dagen började lite annorlunda iaf, med en springrunda med syster innan frukost, trodde inte jag skulle klara det så bra som jag gjorde det eftersom jag är så hungrig på mornarna, men det gick faktiskt bra och kändes skönt :) Funderade för en stund sen om jag skulle sova ute eftersom det är så jäkla varmt, men vet ni det går inte eftersom MYGGEN har tagit över vår gård! så jäkla värdelöst är det när man försöker vara ute på kvällen, fick mitt första myggbett idag med :/ nej kanske ta en kalldusch för att svalka mig ;) vet att det är sent, men kan inte sova! Imorgon ska kära mormor firas :) sen får vi se om det dyker upp något roligt! Puss

Spår av andra:
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

följde du owl's tips om fredagsmys ? :d

2011-06-11 @ 00:12:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0