Raggmunk

Vad är det för ord egentligen, haha men gott var det iaf! Linnea kan hon :) Dagen har hittills varit en lugn med inslag av arbetande stunder, för vi har röjt nere i "gamla garaget" där vi har massa grejer! Så nu är det fint :) Sitter just nu ute och smälter maten och känner lukt av brandrök, hoppas verkligen att det är från Gimo där det skulle brännas skog idag, så att det inte är något annat som står i lågor! Sitter också och försöker få med mig familjen (som för övrigt ligger och latar sig på gräsmattan) på en tripp någon stans så jag kan få köra ;) hihi, wich me luck! Nej nu står jag inte ut av den här lukten inte heller att inte någon svarar på mina sms längre :P , höörs! Puss

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0