Förflyttning & förbättring

Hejsan fina vänner och bloggläsare, det kanske märks att jag inte uppdaterar så mycket nu på den senaste tiden, vet faktiskt inte varför nu när jag är ledig och allt har bara inte fallit mig in. Har bloggat lite från mobilen men det är inte samma sak eftersom det inte går att lägga upp några bilder och skriva som vanligt. Därför har jag bestämt mig för att byta bloggplats :) Hoppas det blir till det bättre, så känns det nu iaf. Har ledsnat en del på denna nu! Den nya finner man på wordpress där jag har utformat en ny blogg: https://malinlund.wordpress.com/ hoppas ni följer med mig dit :)

Puss och välkomna till den den nya :)

Och tack för ett tag Blogg.se!


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0