Vad göra efter gymnasiet?

Ja idag var det en föreläsnings dag i skolan, både Gävle högskola och Uppsala universitet var och hade några halvtimmes föreläsningar. Dom var bra tycker jag, man fick en större inblick i vad som fanns att erbjuda och hur det ser ut och lite annat smått och gott som är bra att veta inför pluggandet i framtiden. Jag tycker nog att Gävle verkade lite bättre än Uppsala, men jag vet inte alls. & så vet jag inte vad jag vill läsa heller, vill jag jobba med ekonomi? i så fall vilken inriktning? Det är saker som snurra i huvudet just nu!! Snart dags att bestämma sig ju..
Arbetsförmedlingen och en ekonomirådgivare var också där, intressant och bra att veta saker fick man med sig från dom båda :)

Har suttit och skrivit lite på datorn nu ett tag, känns faktiskt bra :) och snart ska man tänka tillbaka på Kungshamn i somras för vi ska äta biff stroganof, en av rätterna vi lagade på spritkök när vi sov i tält, och det var huuur goott som helst ;) & träning ikväll, mums!

PUSS

Hihi, satt och kikade lite på bilder och hittade den här snygga ;) Jag och Linnea hade ju lite knutkänslor några dagar innan knut & tittade igenom gamla kläder  :) Snygg va? haha

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0