The day after tomorrow, gonna be great!

Nu har jag suttit ett bra tag framför datorn, känns som om det räcker för idag nu!! Är inte klar med det jag ville ha klart men får kämpa vidare på det imorgon.

Det blev iaf ett lyckat besök i Uppsala, och det tackar vi för :)

Idag hände något som inte har hänt på flera flera månader, jag läste ut en bok (Y) Känns riktigt bra, och det var inte sämre att boken var jäkligt bra den me, Ego Woman- av Carolina Gynning Kan rekommendera den starkt mina vänner!! Den är verkligen skriven av en stark och framgångsrik och omdiskuterad person, verkligen kul att läsa. jag fick boken i födelsedags present för övrigt. Jag tog tag i boken på nytt nu när vi ska läsa böcker i skolan igen, tog det som en liten uppvärmning nu när jag ska sätta mig in i Da Vinci Koden ska bli spännande :)

Ska ta och bädda ner mig nu och drömma om den sovmorgon som jag skulle ha haft imorgon till 12, men eftersom inte samhällsarbetet är klart blir det att åka till skolan i vanlig tid iaf :/ men det ska nog bli bra och om vi blir klara på lektionen (som vi kommer att bli) så finns det andra arbeten att jobba med så det är lugna puckar, inge långtråkigt här inte ;)

Nej god natt på er!!

PUSS


Ska även påpeka att jag blir väldigt glad över att få kommentarer, speciellt när dom är gulliga :) Kul att du gillade jättemuffinsen Karin ♥



Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0