Skön helg!!

Den här helgen gick inte så jätte fort som alla helger har en förmåga att göra, det känns riktigt skönt!! Den började med en myskväll hemma hos Matilda, jag och syster följde med henne hem efter skolan, så lagade vi mat och efterrätt tillsammans, spelade wii & tittade äntligen på Avatar :) Det var riktigt mys må jag säga ♥ I lördags blev det att ramla ur sängen tidigt för då var det dags  för Roslagsvalsen, rally, ett lopp som inte körts på typ 20 år, så det var klart att vi skulle ut i skogen för att titta. När det var så nära också :) Vi packade med oss lite varm choklad och åkte ut. Det var riktigt kul, påmindes av gamla rallyminnen sen man var liten också. Tyvärr så blev det inte  någon grillning av korv eftersom just den sträckan vi ville se kördes så tidigt, men det får vi ta en annan gång.

Efter det blev det innebandy för hela slanten, först U- herrarna som spelade, kul att se, vinst blev det me :) då genomförde jag, Linnea och Rebecca våran observation till psykologin också. Inte så ansträngande, bara roligt. Efter det gjorde jag sällskap med Maja i secken till Linneas match :) En rolig sport det där!! På kvällen blev det att hjälpa mamma & pappa att "vårstäda" lite hihi, nej men grejade hemma och gjorde det lite hemtrevligt, bakade även två sorters bröd!

Dagen spenderades först framför tv:en och tittade på skidåkning, sen egen runda i spåret med Linnea (roligt roligt) Sen hem på plastburksvisning som mamma hade hemma :P hihi, Ja för er som inte vet så är det såna där dyra, bra och smarta plast saker som säljs genom hemmavisningar, typ som ett ljusparty fast med plast burkar (även andra grejer) hehe Ja men det var trevligt iaf. Sen resten av dagen, blev det Guitar Hero spelning med Linnea :D haha vi testade på medium & hard, så jäkla kul!!!!! Sen pizzamys på kvällen.

Imorgon börjar skolan igen och det känns faktiskt inte så jätte jobbigt, och det är en skön känsla måste jag säga. Det börjar med en sovmorgon också inte alls fel. Men först ska jag sova, sen upp och äta nybakat bröd (degen är gjord idag, och ska in i ugnen i morgon bitti, goootttt!!)  hihi


Lite bilder från helgen kan jag visa också :)

Matilda ♥

Det godaste jag ätit på länge, tacogratäng me grönsaker & chips MUMS!

Efterrätten som jag gjorde, chokladmousse :)

Tog massor av bilder, men visar några, här var den charmigaste av dom alla tycker jag :)

Får mig att tänka på "Rally brudar" :)


Tror det var överlägset Volvo:n som körde. Ingen Audi här inte ;)


Till sist en bild som var med på UNT:s hemsida :) hihi Jag & Linnea.

PUSS på er alla "bilentusiaster", lika mig (ibland iaf) haha ;)

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0