Sov iaf gott inatt!

Ojoj, vilken sovmorgon det blev. Hade ställt klockan på 8 för att ta mig upp i bra tid och kanske titta på något arbete (det var planen) Men riktigt så bra blev det inte för klockan 20 i 10, då bussen som jag skulle hinna med går,  kommer pappa in och väcker mig, hahah, hade inte hört klockan nån gång på 2 timmar. Snacka om skicklig!! (eller sängen skön säng rättare sagt) Pappa var hemma och kunde skjutsa mig, så på med kläderna och kasta i mig 2 mackor och sätta sig i bilen. Lektionen skulle börja kvart över 10 och jag kom precis i tid :P haha sköön morgon!!

Dagen har varit lugn, det var typ eget arbete på alla lektionerna, 3st. Sen hade vi återförening av Gojibäret UF, hehe kändes som det var så länge sedan vi gjorde något :P men nu är vi igång igen, har redan bokat in 3 försäljningstillfällen :) kulkul. På eftermiddagen så var jag och Linnea och testade skidspåren och YES det var spår, mycket bättre än sist, men det var fortfarande dåligt med snö i dom och väldigt isigt. Men det var skit kul ändå :) Vi åkte 7,5 km (3 var på 2,5:an) kändes skönt, men lite bakhalt var det allt :P

Jag har startat en träningsdagbok för ett tag sen som jag försöker uppdatera så gott det går, kika in om ni vill :) http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=233355 Finns även länkat under "länkar" här på bloggen. Kan rekommendera den till alla som vill ha koll på träningarna, det är kul, jag lovar! (:

Imorgon är det redan fredag, den här veckan rann förbi känns det som, men det är aldrig fel, för imorgon ska jag spendera kvällen hos MATILDA :D kommer bli mysigt värre!!

Nu ska jag fortsätta skriva lite på mitt CV, känns som om det är bra om det är klart om det skulle dyka upp någe roligt jobb ;) hihi



Lite bilder från igår:

Jag och Linnea var så sjukt sugna på kladdkaka eller chokladmuffins, så vi bakade en kombination, kladdkakemuffins :) huur, gott som helst, exakt sådär kladdiga som man vill ha det!! & det var tydligen fler som tyckte ;) hihi

Igår hade bror Henrik namnsdag så mamma och pappa var hem till honom och fikade (jag på träning) och då köpte dom såklart fika till oss också :D Mumma av mamma :P hihi Årets första och super goda semla!!

Från bageri Landings :)

PUSS

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0