Solen värmer oss idag :)

Sitter och väntar på att min stereo ska bli hämtat, som vi ska ha ikväll, (hoppas den är lika taggad som alla andra HAHA) och sen ut i det fina vädret och åka skidor :D myys. Det blir att åka själv idag, lika själv som jag är hemma just nu :P hihi men det ska nog gå bra!!

Idag har jag faktiskt varit ganska effektiv på morgonen, gick upp kvart över 8 på en lördag, det var inte igår. Men jäklarns vad skönt det var, känns som om man har mer energi på morgonen :) och det var ju bara bra för mig, för jag hade bestämt mig för att bädda nytt i min säng, så det blev att fixa med det, sen dammsög jag, dammade lite också. Så nu är mitt rum i tipp topp igen ;) hihi, ja det är iaf rent och fint!! Jag passade också på att vädra huset efter dammsugningen & gud vilka vårkänslor jag fick, dofter, solen och den sköna luften som kom in, UNDERBART!!
Nu tycker jag Emelie ska komma så jag kommer ut någon gång ;) Längtar, ska passa på att tagga lite medan jag glider fram, har ju hunnit me att valla mina skidor idag också, så nu jäklar hoppas jag på bra skidor, och bra spår med för den delen!!

Puss

Så himla typiskt att kräk sjukan förföljer vårt lag, sist var det på juldagen, och Johanna gick och blev sjuk, när vi var taggade. & nu Emma, så himla super duper tråkigt, hon som fixat och ordnat för att det skulle bli en GRYM kväll, och var mer laddade än någon annan gång. Men hoppas hon kryar på sig snabbt!!


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0