Skönis dag :)

Det blev som väntat att jag slutade tidigt idag med, skönt skönt!! Det blev endast 2 lektioner, Psykologi och Filosofi väldigt intressanta ämnen det där faktiskt, tror det kommer bli bra. Läraren har man testat på tidigare och då var det kanon. Fint namn har hon me ;) hihi

När jag kom hem vid 20 i 12 satte jag mig och kika på en film, skolarbete faktiskt, så det kändes skönt. Den var riktigt bra också, Troja, med bra skådisar å intressan handling. Men väldigt lång typ 2h och 20min. Men nu är man igång med historia arbetet så hoppas på att det kommer gå bra :) känns så nu iaf!

Nu är det faktiskt så att jag har inga fler läxor nu, känns så himla fantastiskt skönt, vet inte när det kändes så här senast, lycka :D Tror jag snörar på mig kängorna och går ut och skottar lite, nu när vädret äntligen börjar vända och snön återkommer :P (skidorna ska förhoppningsvis komma hem imorgon, wiiii!!)

PUSS

Spår av andra:
Postat av: Linnea

Gilla ;))

2011-01-12 @ 16:05:22
Postat av: Malin

Många gånger :D hihi

2011-01-12 @ 23:46:12
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0