Säger bara damlaget! :)

Tack alla som gjorde gårdagens lagfest till en kanon tillställning :D Blev verkligen lyckat brudar!! Måste göras om och då vill vi att alla ska vara med :) Kvällen bjöd på: Tacos, laglekar, bäst människor, musiiik & dans Vad annat än bra kan en sådan kombination bli?! Så kuul vi hade :D Fick lite besök av herrlaget med, skadar ju inte med lite killbesök ;) hihi
Hoppas på att lite bilder kommer upp på FB så man får sig några roliga bildbevis på allt också :)

Imorse mådde man som förtjänat, trodde ett tag att jag drabbats av vinterkräksjukan jag me, 18 timmar utan mat= tom mage, men men blev bättre iaf.. Det blev promenix, pizza och solsidan på det. Så nu är man laddad för en ny vecka. :)
Tryckte just i mig två apelsiner till början av Wallander också, en blod å en vanlig, det var smarre smaksens de :) Man bli så törstig så här dagen efter, konstigt det där, en annan sak som jag upptäckte idag var att jag var super duper röd om läpparna, kan alkohol färga läpparna? haha

Ska ta och hoppa i säng snart och imorgon blir det en efter gymnasiet dag i skolan, kul tycker jag, hoppas på massa inspiration :)

Puss mina vänner


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0