Så taggad men samtidigt så otaggad!

Fick tillbaka min labbrapport idag som vi gjorde precis innan lovet, gick inge vidare på den, måste göra om den, BLÄÄ. Känns som om jag blev så taggad på att skriva klart den andra som jag håller på med nu!! eller inte.. Det blev tyvärr inge skidor igår heller, jag och Linnea var lite för sega för det.. och träningen kunde ha gått bättre, men men nu är det bara att ladda om, på alla sätt och vis. Både till skola, innebandyn och skidåkning, nu jäklar blir det skärpning!

Det som jag är desto mer taggad för just nu  (och mer ska det bli) är matchen ikväll som ska spelas mot Björklinge i Björklinge. Nu jäklar ska vi visa att dom inte är oslagbara!! Nu ska vi kötta brudar ;) Jag citerar Emelies kommentar "dom är vitlöksklyftor och vi vitlökspressar. Vi ska mosa dom!) Bra sagt tycker jag :D
Till middag innan match blir det lasagne, mums. Linnea kirrar det nu hon :)

Puss

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0