Pissväder!!

Dagen började hur segt som helst, sov 20 minuter längre än vanligt, visste inte riktigt vad jag gjorde heller, jag åt min "Haag gröt" hihi men det mesta gjorde jag mest omedveten. Promenaden till bussen gick bättre eftersom det var lite fruset ute, Yes tänkte jag då! Sov som en stock på bussen (på hemresan med för den delen :P ) och det blev inte bättre i skolan, har aldrig varit sådär trött någon gång i skolan, jag gick ju inte ens i säng så sent, jag var bara helt slut ändå. Tror det måste varit något med vädret som gjorde mig trött. Men jag vaknade tillslut och bestämde med Rebecca att vi skulle åka skidor när vi kom hem :) kul!

Men riktigt så blev det inte, vi bestämde träff och jag klädde på mig och började min vandring på en isbana (vår gata) fy tusan vilket väder så jäkla halt, tur att jag hade stavarna säger jag, för pjäxorna var inte direkt det bästa att ha på fötterna! Men väl framme vid spåret så upptäcker vi att spåren försvunnit, helt igen sjunkna av allt regn och värme som varit :/ så himla tråkigt allt var bara några dm. vit is, vi var ju så taggade! Men sån tur var fick vi iaf skjuts hem, för jag tror allvarligt att vi inte skulle ha kommit hem ordentligt, så jäkla halt är det ute just nu!!

Så eftersom det inte blev någon skidåkning blev det att vara hemma och ta det lugnt, vi åt en god kyckling middag, sen har jag & Linnea spenderat kvällen i soffan framför idrottsgalan :D eftersom vi missade den igår. Och som alltid så var den kanoners, Hellner fick pris, Kalla fick pris, ja många fler också såklart. Mycket roligt och kul att se alla så glada dom blir :) Nu ska jag bege mig till sängen, GODNATT & hoppas på en piggare morgondag :)
Puss


Min nya och fina skidutrustning (:

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0