Övertid i skolan

Hejhej, just nu sitter jag faktiskt och pluggar i skolan. Vi har egentligen slutat men jag passar på att jobba lite nu när jag ändå ska åka in till stan om en stund..

Dagen har varit ganska skön ändå, på min och Karins sovmorgon satt vi och jobbade projekt, och det gick bara bra. Förutom att klockan på kontoret går helt fel, eller rättare sagt står STILL. Så det blev en springtur till naturen, tur att Maria var på bra humör ;) HA HA.
Vi hann inte ens med att premiär fika på vår projekttid, utan det blev att äta dom BAUTA muffinsarna senare. Dom blev verkligen hur stora som helst (bakade dom igår) men blev ändå ganska lyckade tycker jag :) hihi men nästa gång räcker det med halva storleken.

Nej nu ska jag ta och skriva på mitt arbete.

Puss

Spår av andra:
Postat av: karin

Dom var jättegoda :D <3

2011-01-27 @ 16:43:04
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0