måndag

Dagen har varit ganska lugn, startade med en sovmorgon, skönt!! Sen skulle man till skolan, bussen var såklart inte inställd, och varningarna var många om att det var jävligt halt, men det vara bara att pallra sig ut, fick skjuts till bussen sån tur var. Men resten av vägen vilket jävla skit väder!! vill ju ha snö så att man kan åka skidor :( super duper tråkigt!

Skolan gick ganska fort idag, även fast man var lite måndags trög, men det dög :P När man kom hem fick man rycka ut som hundrastare. Så på men kängor och en (observera en) brodd, haha, och börja den halkiga vandringen till Lady, farmor & farfars hund. Där var det väldigt mörkt och tomt, och hon var inte som hon brukade. Om människor kan bli deprimerade så borde hundar också kunna bli det, eller? Stackarn, men hon blev iaf glad när jag kom och hon fick gå en sväng! Blev en ganska bra bit även fast det var halt, men vi klarade det, båda två :) Det känns så bra att hjälpa farfar lite nu när han är ensam hemma, känns som det blir allt för sällan och det är så synd, men så blir det, tråkigt men sant! En sjukdom är inget man kan rå på i första taget.

Nu sitter jag och äter en ganska äcklig middag, tillsammans med Linnea och våra datorer :P haha Det var nån konstig gräddpytt som var lite för gräddigt ;) Snart ska jag ta och dra mig till Naturkunskaps böckerna också, för vi har en liten läxa till imorgon. Senare blir det träning, som jag längtar :) hihi det har varit så kul de senaste för vi varit så många, huur kul som helst! Så kom igen nu brudar, nu får vi inte bli sämre, nu när vi äntligen fått upp närvaron :)

PUSS


En gammal bild på en glad och pigg Lady, nu ser hon faktiskt lite deppig ut, nu när inte farmor längre kan fixa henne som hon brukade. ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0