kluvna tankar

Hej hallå, denna dag blev väldans lång och utdragen. Kom till skolan i vanlig tid och jobbade hårt med Samhällen, och vi blev äntligen klara, skönt!! Men det var efter massa fixande och trixande, man tappar humöret lite lätt när man har vetskapen att man kunde ha legat i sängen :P

Det blev sen bara 2 lektioner för min del idag och dom var mer än slappa kändes det som, alla lärare verkar tycka att vi ser trötta ut på fredagar och kör lugnt, fick tom. sluta tidigare :D

Kom hem i tid och följde med mamma på världens segaste handling.. men sen blev det pancakes när vi kom hem, mumma kardemumma!! Sen bänka sig framför handbollen på Tv:n kul att se tycker jag, inget man gör varje dag direkt. På kvällningen har jag och Linnea "nördat" Guitar Hero :P ha ha, kul det där, vi testade på från medium - expert, som vi skattade och flamsade, hihi nackdelen är att man får så ont i fötterna när man sitter på dom :P men annars var det bara roligt, Linnea har börjat klå mig på en del låtar också, så nu jäklar är det fight när vi spelar ;)

Ska ta och sova lite nu, för imorgon känns det som det kommer hända mycket, allt är inte planerat än, men den börjar iaf med skidåkning, själv den här gången. Och på kvällen blir det att umgås med bästa laget, för då är det FEEST!!

Puss & god natt

Har tänkt mycket på er idag, kära kusiner, moster & man! Kan inte riktigt förstå hur det känns eftersom jag själv aldrig vart med om något liknande. Kan inte riktigt förstå hur det är att var utan farmor. Hon som alltid ska finnas  där. Men allt kan man inte rå på så är det bara och det får man på sikt accepter men man vill inte tänka på det. Detta fick mig att tänka på min egna farmor extra mycket idag, hon ligger fortfarande kvar på sjukhus och vi vet att hon inte kommer att bli som hon var tidigare men man vill ha henne på hemmaplan, man vill känna att hon är här hemma och veta att hon trivs, men just nu funkar det inte så, infektionerna verkar inte ge sig! och sjukdomen är något man vill få bort och bota nu, på en gång, men det går inte snabbt. Bättringsvägarna har varit många och vi har sett att det går!, men ofta slutat på ett annat än bra sätt. Jag tänker på dig farmor, önskar bara att du kunde flytta hem till farfar och Lady igen, där du hör hemma ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0