Kanon helg!

Den här helgen inleddes med en skidtur tillsammans med Rebecca och Martin för att inviga nyskidorna (som hämtades i torsdags på en vasaloppskväll på Stadium, gött med proffs vallning på plats!), hur kul som helst, väldigt ovant men roligt, hade lite teknik träning också behövs verkligen, men tur att man har en bra lärare :) Vi åkte 5 km. Sen eftersom jag var ensam hemma bjöd Rebecca hem mig på middag, mycket mycket gott och trevligt! Det blev rotsaker i ugn och lövbiff & persiljesmör och glass till efterrätt. Efter det gick vi hem till mig och spelade Guitar Hero All night long :) hur kul som helst, kul när andra vinner också ;)

Lördag & Knut, inleddes med en match mot Hagunda, blev en förlust med 3-5, men det var verkligen en bra match, alla var taggade och vi hade roligt, jag fick spela hela matchen också, skit kul å bra gick det med. Gjorde dock illa knät rejält, när jag ramlade, tog emot mig med knät och ramla in med bröstkorgen i sargen, ont! Vilade 2 byten. Men jag kände fortfarande att det gjorde ont i knät. Började också må illa. Fick reda på att man har "punkter" i knän och armbågar som man kan må illa om man slår i. Så klart lyckades jag med det :( gick inte över på typ 3 timmar kändes det som. Tur att Emilia hade en super kur hemma hos henne ;) Men som tur var så kunde jag spela utan några som helst problem, märkte bara av det när jag satt still. "kämpa tills jag spyr var order" ;)

Eftersom jag var seg efter matchen blev det segt hemma när jag skulle göra mig i ordning till kvällens firande. Men det gick efter mycket om och men så blev det helt bestämt, men hjälp av mamma :) Bestämde träff med Johanna halv 5 för att handla kvällens mat, så jag och Linnea blev klara och med full packade väskor lämnade vi hemmet. Till middag blev det tacos, så 8 taggade tjejer var hemma hos Emilia och bara körde inför kvällens knutfirande. Senare gick vi ner till bruket för att titta in alla knutisar, mycket fina!! Träffade på mycket nytt, Askungen och alla möss, Lucky Look, Helge mm. Även "Ica Stig" haha Sen gick vi hem för att maskera oss :P kulkul, sen bar det av mot folkan! Blev verkligen en Lyckad kväll :D TACK alla för det! Sjukt sköna brudar som vi fick spendera förfest med :)


Haha, inte så vacker, men det dög :)

Linnea, Tina och Jag (:

Träffade mycket bra folk där nere! :D Fick inga egna bilder men "lånar" dessa av Tina (hoppas det är okej) Så här såg iaf jag ut. :) hihi, gott om skönt folk var det!

Nu ska jag gå och duscha och försöka få ut Emilias tupering på ett bra sätt ;) sen mysa ner mig i sängen efter en helt klart kanon helg, dagen blev väldans lugn, jobbig skottning hemma och regn depp med mamma medan vi skottade av häcken :P åka på hala vägar, kika Linneas match (vinst 7-3? kuul!), solsidan, pizza, tv & dator :) Godnatt på er PUSS

PS sovmorgon imorgon väldans skönt, har även läst att vår buss 817 varit inställd idag pga halkan som blev när det började regna :( så man kan ju ha ett litet hopp om att det blir som varnat :P hehe nejdå men ganska kul! Fast jag hatar att åka buss om det är halt så jag hoppas dom tar det seriöst! DS

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0