Choklad är gott :)

Hej, sitter och äter på en god kladdkakemuffins, hihi, så himla gott :) Det var ett tag sen jag åt choklad innan vi bakade dessa godingar, och sen dess har jag ätit massor känns det som :p hehe, nej inte riktigt så mycket men satan va gott det är, lite för gott!

Kom hem från skolan för ett tag sen, det var en ganska lugn dag, och massa skratt i matsalen. Vi kör på prickigt och vitt tycker jag ;D haha

Nej nu ska jag ta tag i mitt historia arbete, fick lite dåligt samvete när jag insåg att jag inte rörde det så förra veckan, men nu jäklar!!
Sen blir det ut och stå på skidor och innebandyträning efter det :)

Puss

Ps. muffinsen är slut nu :( Ds.

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0