Väldigt pigg men samtidigt väldigt trött..

.. Ja hur går det ihop sig egentligen? tror det kan ha att göra med att detta varit en kanon dag :) gick upp i vanlig tid, gjorde gröt till syster och mig fick en ♥ present av mamma *glad tjej* :D super fina Cult design- saker :) Som just nu pryder mitt skrivbord! Hon är snäll hon!!! Sen var det lugnt, Linnea åkte och jag bara njöt av ledig tid, då fixade jag i rummet, fixade mig och hann t.o.m. plugga :) Så vilken kanon morgon. Tog 20 i 10 bussen till skolan och där tycker jag att dagen rullade på bra för att vara måndag, gjorde svenska provet och det vet jag inte riktigt hur det gick, men man kunde ju bara få 2 oilka betyg G & IG så det är ju lugnt ;) hehe. Hade bara 3 lektioner sen fick jag skjuts enda hem av en snäll Karin :) hihi

Hemma blev det lite plugg och annat fix, har ingen ångest alls längre, känns som jag ligger ganska rätt till nu :) kul att se hur länge den känslan stannar! och provet som vi skulle ha haft på fredag är flyttat (Y)

Träningen idag var super rolig men också ganska pinsam ;) haha, snabba svar kan bli fel svar, det har jag lärt mig haha, men kul hade vi!! & plus att vi ska hitta på något med laget på lördag :D hur kul kommer inte det bli?!, än så länge är det en överraskning som tränarna har, men det kommer bli great det är jag garanterad över!!

Nej nu ska ta och krypa till kojjs och hoppas på en bra dag imorgon med :)
Puss alla fina


Spår av andra:
Postat av: Alvinlena

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-11-23 @ 09:55:48
URL: http://alvinlena.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0