Tillbaka till mig själv igen

Ursäkta för igår, men igår var verkligen en otursdag, kändes dessutom som om jag kom in i en livs första depression. Vi pratade om frittfall i igår i skolan och jag kände att jag föll med det när jag kom hem! Men jag satt och jobbade ändå och jag kom sakta sakta framåt, absolut inte i samma takt som jag skulle ha haft om jag hade haft mina stödlappar och anteckningar, det blev som en knut på hjärnan när planeringen total sprack..

Men men igång kom jag igår och jag vaknade verkligen upp till en bättre dag idag :) i skolan kände man verkligen att det var sista dagen innan lov, älskar´t! Trots att vi hade redovisning som jag inte tittat mycket på så kändes det som en kanon dag! Sånt gillas. Satt till och med kvar en stund själv efter skolan för att jobba lite och hur skönt kändes inte det!!

Så nu är historia arbetet klart och skickat, och jag har ett efterlängtat lov. Även fast det känns som att veckorna går snabbt så gör ju helgerna det också tyvärr. Men nu jäklar ska jag ta igen allt, sömn, mer fritid, energi samling osv. :) Nu är det lov på riktigt, har dock inget planerat för veckan som kommer men jag vet att det kommer att bli bra :)

Inledningen kommer iaf bli kanon, för imorgon ska det först bli en promenix på isen med käre bror &Co. ;) med lite korvgrillning, mums! hoppas på fint väder bara :) Sen på kvällen ska vi ut på tränarnas överraskning som var en helkväll på Bowlaget, med mat och bowling, kommer bli as nice :D Hoppas på en trevlig avslutning på kvällen någonstans med mitt kära lag :)

Men först ska jag sova, en underbar sömn! Så jag hoppas på lite mindre konstiga drömmar än vad jag hade inatt, dom var verkligen, hur knäppa som helst (fast lite roligt var det allt) ;) hihi
Puss på er & Godnatt!!


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0