Tränings värk är rätta ordet!

Hejsan, sitter och kämpar med min labbrapport fortfarande, alltså jag gillar inte detta så speciellt mycket ska ni veta!!

Jag och Linnea var iaf iväg ut på en skidtur tidigare idag, en ganska lång sådan också :) Vi började det hela med att valla skidorna, första gången med klister, och det gick ganska bra, inte lätt så här i början :P När vi kom fram bestämde vi oss för att vi skulle åka milsspåret, när man börjar på åkern och vidare in på milsspåret. På åkern gick det kanon, men det var massa is, och det var bara början. Ja ny slinga och ovan på is, det gick som det gick, men det var skit kul och läskigt på samma gång. Drog väl på en å annan vurpa, men va tusan jag är trots allt nybörjare ;) Klistret fungerade iaf, lite för bra grepp ibland men över lag var det kanon och glidet var lite för bra idag med tanke på isen. hihi Som avslutning hade jag och Linnea tävling på åkerspåret (2km), det var roligt värre 2ggr, dessutom :)

Har hunnit med en innebandy träning på detta också, inte den bästa för min del, med det dög! Hann föna håret också så nice! (som just nu är uppsatt i en boll utan tofs, börjar få lite länd på det nu, HIHI) Nu efter har jag bara så jäkla ont i ryggen, det känns att man åkt skidor så att säga :)

Imorgon startar dagen med en sovmorgon, skönt!! :)
Men först ska jag bli klar med denna fina (not) labbis!
PUSS

Lite bilder från skidturen:

:) finskidorna




Vacker solnedgång över "lantgården" :)

Efter allt tränande förtjänade vi ett riktigt fika på kvällskvisten, gotti (:


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0