Sportlov på riktigt!

Tja, idag genomfördes sportlovets första skidtur :) hur skönt som helst, först lite vallning sen ut i backarna. För mig gick det bra förutom lite miss i fästvallan, men man lär sig plus att jag fick lite extra armträning och det skadar ju aldrig! (även fast kroppen värken sen träningen igår, men vafan :P  De e ba åk!!)På väg hem från skidturen kom vi på att vi glömt nycklar så vi fick ringa snälla mormor som kom och öppnade ;) hihi trodde man lärt sig det när man var 7 att ta med sig nyckel när man går hemifrån! :P

Resten av dagen har typ spenderats i soffan, det var ju äntligen VM-start så då är man bänkad, hihi & hur bra gick inte inledningen, Hellner är världsmästare inte illa :D Så nu är det VM som gäller för mig i några dagar framöver, :)) Jag skulle ha vart på ett boxercise pass idag också men så blev det inte eftersom Linnea vart sjuk & tror det eller ej så har det hoppat över på mig också, halsen svider en aning och känns som om att jag har svalt en köttbulle + att huvudet är lite tungt, Vill inte!! Men så kan det bli när man slappnar av lite för mycket tror jag. Det är bara att hänga med och knapra lite piller (;

Imorgon står det grillning på schemat, så då åker familjen Lund/Löthman på en utflykt, myys!! tihi
Men nu är det sängen som gäller, Sov Gott!!
PUSS


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0