sool!

Hej slutade tidigt idag, närmre bestämt 11 :) gött! Så det blev att ta 12:10 bussen hem, efter lunch och en solig och skön promenix ner till stationen med Matilda :) Det var härligt värre det, nu när solen skiner som aldrig förr ;) kuul!

Ibland kan jag inte riktigt förstå att inte en del personer pratar om det man tycker är jobbigt eller svårt, för mig kan det vara svårt att ta steget, men efter vet jag att det alltit känns skönt & bra, tänk på det! Visst jag kanske pratar om lite allt möjligt (ovärt också) men jag gillart (:

Nu är det labbis som gäller, inge motiverad längre ju :/ men får göra mitt bästa, tur att Linnea snart kommer hem och hjälper mig :P hihi. Sen ska vi troligen packa på oss skidorna och gå till elljusspåret och åka en sväng, inte helt fel nu när solen skiner så fint!

Mycket tjat om solen, men va fan jag gillar den :D

Puss på er



Ungefär såhär fint väder var det idag, fast lite varmare. Den här från förra året typ samma tid :)


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0