Skam den som ger sig!

Idag trotsade vi vädret, glömde bort att vi kände oss lite krassliga och tog oss ut mot stordammen för lite grillning :) det blåste storm och snöade, men vi fick ändå till stämningen riktigt bra och glöden med för den delen :) Huur gott som helst med grillat ju & varm choklad hör till när det är sådär kallt! Vi var helt slut när vi kom hem iaf, men det var så skönt att slappa sådär hela familjen samlad :D mot kvällen tog jag mig en promenix för att returera HM och handla, sen blev det god middag och soffhäng :) med popcorn för ovanlighetens skull, mycket gott, speciellt kastrullpoppat ;) Nu innan jag skulle lägga mig här i sängen kom jag på att jag ville testa att laga byxdressen som gick sönder i lördags, testade & testade och efter typ en kvart fixade jag det! :D hihi, dåligt glad man blev, trodde att jag skulle bli tvungen att byta hela dragkedjan. Men sån tur var så lyckades jag pilla bort stoppen längst upp och få dit drag grejen! Så skam den som ger sig!! :D Imorgon blir det en tripp till Uppsala med mamma & Linnea kommer bli GÖR bra! :) hihi Men först sova! Puss på er

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0