Picnic i skolan händer inte varje dag!

Har precis avslutat en väldans speciell lunch i skolan :) Eftersom det var nån geggig fiksgratäng i matsalen som inte smakade bra, tog Karin med oss till ICA hihi :) Där inhandlades, bröd, mjukost, apelsin och banan ;) Så nu har vi suttit och avnutit detta i skolan, varför inte ha en tub mjukost varje dag i skolan liksom :P

Igår var jag ju och klippte mig, känns riktigt skönt att ha ett lent och fint hår igen :D Men en sak var problemet, att Swedbank hade problem så jag kunde inte betala, så vandrade till ica för att ta ut pengar där, men icke. Mjölken som jag skulle passa på att köpa fick kassörskan betala  HA HA ;) Nej tur att pappa kom och hämta mig så jag kunde betala tillbaka, söt tant!!

Nej nu ska jag kanske ta och gör nån nytta på den här fina hålan, lite Filosofi kanske?!!
Puss Hej, leverpastej :)


Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0