Kommer ge allt för att denna vecka ska bli kanon!!

Oj, är ganska tom i huvudet just nu, tror att det är efter att söndagsångesten som har hållit mig sällskap idag. Svenskan kunskaperna hoppade inte in i huvudet av sig själv som jag trodde, och det var väldans synd!! Men har hunnit plugga ganska mycket och effektivt nu på kvällen så det känns ganska bra nu iaf. Min helg har annars varit bättre än bra så det tackar vi för :D känns som jag är omgiven av massa bra människor och det gör mig så glad, helg efter helg liksom, awesome!!

Min lördag & söndag i kortvariant (för ovanlighetens skull)
*Match mot storvreta 0-1(3) fick inte spela men nu är vi back on track, känner det på mig!
*Besök av Emma, Olle & Ture :)
*Kika innebandy match
*Övertalad att följa med till Bowlan, ångrar inte en sekund, tack bästa Johanna för det!
*Ovanligt pigg dagen efter, man lär sig! ;)
*Henrik & Joanna besök :)
*Alla hjärtansdag fika gånger 2 :P (Kladdkaka i hjärtformat, smaskens)
*Och hann med massa soffmys med.
*Sen har jag faktiskt pluggat lite också `duktig´

Imorgon börjar en ny vecka, sista veckan innan lovet och jag har bestämt att jag ska ta ut mig på allt pluggande, det ska absolut prioriteras först nu känner jag, så att jag kan ha lov med gott samvete :) Så det är mitt mål med denna vecka. & nu är mitt mål att somna gott i min sköna säng (och det blir nog inga problem!)

Puss & godnatt alla fina människor

Glöm inte Alla hjärtans dag imorgon, det ska inte jag göra iaf, vara gald och sprida lite kärlek kanske?! (ännu ett mål ;)

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0