Högskolan i Gävle

Dagen har spenderats i Gävle på högskolan. Tycker det var roligt att komma dit och känna efter och se lite hur det såg ut. Man fick kanske inte så jätte bra inblick i allt, men det jag så var fint och verkade bra! Det var ett informations pass och sen fick man välja 2 själva, jag gick på ekonomi och hälsa och arbetsliv. Ekonomin verkade riktigt bra och jag fick ännu mer inspiration på att gå där :) och det känns faktiskt bra. Men det andra passet behöver jag inte ens nämna, inget för mig, verkligen inte där iaf!
Lunch åt vi också där, riktigt fin restaurang och vääldigt smarriga pannkakor :)

På hem och dit resan åkte vi buss och vår fina syo hade med sig en film I rymden finns inga känslor Vilken kanon film! och jag som velat se den så länge. Den var riktigt bra, å det är inte varje dag man ser en film med syntolkning, HAHA ingen var så speciellt tekniskt på bussen :P (men vi fick ju tänka på chauffören, han hade ju ingen tv att titta på så nu fick ju han allt berättat för sig, kanon bra !)

Fick skjuts enda hem också, det var lyx. Väl hemma har jag inte gjort så mycket, löst sudoku ;) och gjort klart NK-frågor, skönt skönt! Men nu ska jag ta tag i historian.

Auf wiedersehen
(Blev riktigt sugen på att åka till Tyskland idag när pappa tittade på nåt program på TV:n, man har ju lite kunskap kvar trots allt!)
PUSS

Lite bilder från Berlin i maj 2009

Utsikt från lägenheten


Brandenburger tor

Gamla bombade kyrkan och den nya

Berlin zoo

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0