Heeelg!

Hade ju sovmorgon idag och hur skönt var inte det!! Tog det lugnt och behövde inte stressa för en gångs skulle :) Resan till skolan behöver vi inte prata om, en galning till chaufför, tror han låg på 200 heela resan..
Men iaf i skolan var det väldans lugnt, först natur, sen samhälle där vi ändrade typ hela planeringen, för mig blev det himlans skönt, slipper redovisningen imorgon ju :) Sen var det historia där vi bara hade lite mentors snack, sen där var dagen slut, typ 1. Och helgen var påbörjad, för vi är nämligen lediga imorgon, har inga riktiga lektioner bara lite arbeten som man lätt kan jobba hemifrån med :D LOWELY!! Men jag och Linnea satt och jobba klart lite saker, lämnade äntligen in labbisen, sen satt vi och väntade på Rebecca. För vi skulle nämligen fira helg med bageriet.
Där var det hundra år sen man åt, tror jag, men det blev iaf en semla för min del GoTT!

Efter det blev det en liten tur på skidor med samma nissar, 2 varv på en smält och isig åker i mörkret men det var mysigt det med (: Sen skulle mamma och pappa vara snälla och skjutsa Linnea på sin träning i Gimo och då erbjöd jag mig att köra, å det fick jag :D Allt gick super bra, vi fortsatte ända till Östhammar för att mamma skulle passa på att handla lite. Så pappsen och jag "cruisa" runt lite där, och tränade på lite allt möjligt :P & så klart ska det finnas en polisspärr där, så det blev bli invinkad och alkotestad HAHA varför liksom :P andra gången jag kör i Östhammar också. Men det gick super bra det, gäller att testa på allt när man är ute och övningskör eller?! ;)

Blev väldans mycket skrivet nu, men man blir ju så glad när det händer lite nytt i sin vardag :D Imorgon blir det som sagt en skolfri dag, ska jobba lite med arbeten och lite annat mys (: hihi

Men nu ska jag sova! PUSS


Jag och Karin pratade med vår kära Eva (ekonomi/projekt lärare) då fick vi tillbaka detta fina :D Vi är så duktiga mina fina kollegor!! I like You

Mitt fika på bageriet ;) Hur gott ser det inte ut!! mMMmmm

:D Mina finisar! ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0