Ensam gånger 2!!

Hejsan!
Idag var det en sån där väldigt speciell dag, då man märker att man bor i Sverige. Eftersom det blåste och snöade så mycket i morse ville varken jag eller Linnea gå till skolan, så vi drog ut på allt, samtidigt som vi övervakade ul:s och skolans hemsida!! Men inget hände där så vi fick kasta i oss gröten och pulsa ner till bussen, och tro det eller ej men den var i tid och det brukar den nästan aldrig vara hehe

Men men väl i skolan så får man reda på av Rebecca & Ellen att skolan är inställd, det var liksom som vi kände på oss i morse!! Men det roliga är att man inte fick reda på det innan man kommit fram, känns konstigt eftersom det inte var någon annan där. Kan ju förstå att en del bussar var inställda, men inte trodde jag att det var så problematiskt med mobiltelefonen, så att man inte kunde höra av sig om man visste något!!

Men jag, Linnea och Kristina (dom enda som inte visste nåt) satt och jobba lite samhälle och det var ju bra det iaf :) Tror vi var ensamma om det idag faktiskt.
Nu är jag hemma iaf, och skönt med en ledig ag från skolan, precis som jag önskade mig igår! Nej nu ska jag bli lite gladare för snart kommer Rebecca hit och vi ska äta VÅFFLOR :D tihi, gott! Och jag måste erkänna att det är väldigt fint ute nu, när all snö är omkringblåst och är inte  där den brukar vara typ på husväggar och fönster, snön ligger ju i formationer som är gjorda av blåsten, ganska coolt!


Och nu har solen tittat fram lite också, vackert! (:


PUSS

Spår av andra:
Postat av: karin

det stod på skolans hemsida att skolan var inställd :) fick dock veta det då jag precis satte mig på bussen så fick springa av den igen hihi (synd bara att den hade hunnit åka och jag fick gå genom hela jävla Östhammar för att komma hem haha) ses på måndag! puss <3

2011-02-11 @ 13:00:23
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag hörde det när vi kom till skolan, för det stod inget när jag kikade på morgonen, hehe ja vilken jäkla dag,snö överallt ta me tusan ;) Ja det gör vi! puss ♥

2011-02-11 @ 15:22:04
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0