Även denna helg hade ett slut

Oj vad det gick snabbt till söndag den här helgen! Men det var också en av dom bästa på länge :)

Fredag
- Jag var hemma hos Martin typ hela dagen kändes det som, jag "hjälpte" honom att paraffinera hans skidor, eller jag lärde mig och fick se hur det går till iaf, låter kanske inte så kul men det tycker jag faktiskt att det var :) Blev även bjuden på mat och så hann vi med lite snack och kortspel mé :D. Blev en fortsatt lugn dag.

Lördag- Jag kände mig ganska förvirrad/ stressad redan när jag vaknade. Jag skulle packa och göra i ordning allt till kvällen innan samlingen klockan 1. Åkte till Östhammar för match, alla var sjukt nervösa och taggade, men det gick inte riktigt vår väg, det blev en hård förlust med 3-5, men vi ledde första med 2-0 och kan ha varit det som gjorde att vi slutade kämpa. Men men bättre lycka nästa gång hoppas vi på!! Efter matchen kastade jag på mig kläderna och hoppa in i första bil hem. Var hemma 5 och vi skulle åka med 6 bussen in till Uppsala. Snacka om stressad, skulle duscha, äta, våga hår, klä på mig, packa mm. Säger bara tur att systeryster var så snäll och hjälpte mig till tusen ♥ Vi sprang hela vägen till bussen och hann faktiskt med den, TUR! säger jag, men dock lite halv klar men va tusan gör det ;)
Kom hem till Henrik & Joanna och där var dom på G, :D Jag hade verkligen helt sjukt kul, det var typ hundra år sen jag var där och hälsa på det är så himla fint :) Och roligt folk var det med alltid kul att träffa nya, alldeles lagom många var vi. Vi körde hårt och drog sedan ut och gjorde stan osäkert. Vi gick till FAME och festade vidare :) Helt klart en hellyckad kväll!! TACK ALLA FÖR DET!!

Söndag- Sov som en stock på soffan hos H&J!! Vaknade med, sendrag, halsont och vadvärk. haha, nej det låter kanske värre än vad det var. För jag mådde rätt fint ändå!! Men mina krämpor kändes, fick sendrag 7 ggr i samma vad efter att ha haft nyskorna på mig hela kvällen (med en konstigt sula i) :P hehe Och halsen värkte utav h****e för jag hade en sån fruktansvärd hicka som aldrig ville försvinna innan jag somnade, tror den varade i 2 timmar, har fortfarande ont!! Vaknade till och åt frulle och slappa lite på soffan, Joanna åkte och jobba och jag tog med mig syskonen på promenix och gud så mysigt det var solen lös som aldrig förr, naturen var nära och vyerna var vackra, underbart!. Blev ute i typ 2h i det fina vårvädret ♥ Sen åkte vi ner till stan och gjorde Joannie sällskap :) åt cheesburgare och tog sedan bussen hem. Kvällen bjöd på pizza, solsidan och Wallander :)

Tack än en gång Henrik och Joanna ♥

Fick några bilder från party kvällen iaf :)

På Fame, fick tyvärr ingen bra bild på Linnea, hon var så vild ;) Lappen hittades idag i lägenheten, någon som inte gillade musiken tror jag :P

Fina då, Robin & Katrin    Joanna & Henrik :)

Nu ska kudden få sälskap, skola imorgon! PUSS å nattinatt

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0