Mormor & morfar

Hej hej, kom hem från kära mormor och morfar för ett tag sen :) jag och Linnea åkte dit på kvällsningen efter grillning med familjen :)) Där kikade vi Så ska det låta och fikade lite, alltid lika mys och massa snack :) & igår när dom var hit och hälsa på hade dom gömt en trisslott i min säng, hihi så gulliga!!

Annars idag har dagen rullat på, ganska skön sådan faktiskt :) var och hämta gojibären i Skyttorp och så övningskörde jag (: kulkul!!

Nu ska jag ta och duscha, och sova. Planerna för imorgon är tyvärr väldigt få, vilket är hur synd som helst!! Men man får ta och göra det bästa av situationen..

Pusss




Mormor som är bästa stickarn har stickat fina och super sköna små tofflor åt mig :))

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0