Enäggstvilling var det ja!

Hej hej! sitter och jobbar lite i skolan själv nu eftersom alla andra är på Global utvecklning och jag har bestämt mig för att hoppa av den för att lägga tid på annat.. kom nyss in från en härlig stund i solen också :)) Med lite bok läsning. Älskar detta väder!

Nu tänkte jag besvara en fråga som man som tvilling får ganska ofta ;) hehe, det brukar vara om man tänker samma saker! Och ja idag var det så (händer några gånger om året), för imorse hade varken jag eller Linnea ställt alarmet, vilket resulterade i att vi vaknade 40 min sent och frukosten åts på bussen ;P hihi

Nej nu ska jag ta och skriva klart döden arbetet!! Sen bär det av mot Alunda för en historia rdovisning.
Hejsvejs ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0