*Snorigt*

Lite bilder från grillkvällen hos Rebecca i lördags =)






Bertils egengjorda myggljus..


Har äntligen bytt till nya örhängen (Y) Joanna var snäll och hjälpte till och allt gick kanon =)



Idag har det varit en fortsatt ont-dag, börjat bli snorig och nysig också.. Typiskt att man missar träningen också, men det kommer fler vill jag lova ;) heela sommaren.. Har genomgått ännu ett studiebesök i Stockholm i dag, fast denna gång på Forum för levande historia -> där dom hade en utställning som hette (O)mänskligt, som handlade om ett aktuellt ämne som vi jobbat mycket med i skolan, nämligen mänskliga rättigheter och värdering av människor. Tycker det är interessant så det blev lyckat. Det var en workshop, där vi blev indelade i grupper och sedan fick man ett område att arbeta med, min grupp fick; mäta & sortera. Det gick bra och man fick en sammanknytning på allt man lärt sig på lektionerna, vilket jag gillar =)

Nu ska jag snora vidare och ta itu med engelskan ännu en gång..
Pusss

Dessa fin fina blommor stod på bordet när jag kom hem, vilket drog upp mig lite från det tråkiga sjuka, hostiga och snoriga ;) Det är så härligt när det kommer upp nya blommor för var dag som går! SOMMAR♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0