Sjukling

Ja, det blev som jag befarade, har legat i sängen typ hela dagen, imorse vaknade jag med  sprängande huvudvärk, rinnande näsa och ont i halsen. Tog tempen som visade 38 grader.. kände mig helt borta :( Det har varit ganska besväligt hela dan, även fast jag ätit medecin mot allt, så märktes ingen skillnad men nu efter att ha stoppt i sig en trejde alvedon börjar huvudvärken sakta släppa iaf.. Sen är det skolan också man missar en massa när man är sjuk och lassar över grupparbeten på andra, vilket inte känns bra men hoppas på att det gick bra för dom flitiga töserna =)

Har inte ens kunnat läsa nåt i boken heller, men nu när det släppt i huvudet så ska jag göra ännu ett försök..

Puss

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0