Ojojoj.. :)

Ja nu har jag äntligen fått lite ro ;) tycker att vi har det ganska lugnt i skolan just nu men ändå så hinner man inte göra så mycket hemma, för det är fortfarande läxor och grejer som måste göras.. Men man har hunnit med mycket också, som sagt skrevs det nationellaprov i matte B i tisdags och det kändes som att det gick bra för att jag skrev på allt, igår fick vi tillbaka resultatet och det blev ett VG med marginal som han sa =D glad tjej!! Sen genomfördes en idrottsdag i onsdags, innebandy och brännboll för min del, resultatet var väl inte så värst men kul var det och alla i klassen var så duktiga och va me allihopa :) kulkul.

Igår provbakade jag även lite muffins, vilket kanske inte fick ett snyggt resultat men gott tycker ja att det blev iaf =) hihi

Idag har hela dagen spenderats i Stockholm med mycket bra människor :) först blev det Strindbergs museet -> som jag aldrig varit på tidigare, men det var intressant att lära sig om honom och se och förstå hur han va, på ett sådant sätt :) Efter blev det picknic i Tegnérlunden en fin & mysig park mitt i solskottet =) huur härligt som helst ♥ Sen vidare till mitt andra besök på Livrustkammaren, det är ju fint å häftigt, går inte att säga så mycket annat.. Sen blev det lite shopping på stan, och äntligen inhandling av ett par solglasögon (som jag har letat efter det!) blev mycket nöjd.

Sen åkte bussen hem igen och jag stannade kvar en sväng i Uppsala och hade lite pappa- barn- dag :) blev en pizza på Luthagens fin pizzeria ;) myys  ♥


Kunde inte ha blivit finare väder en dag som i dag, UNDERBART ♥

♥   "Henrik, Linnea, Pappa & Jag"
Puss & Kram

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0