Oh Vilken Härlig Dag..

Dagen har bara bestått av massa sol =) vilken dag, det var länge sedan det var så här varmt, början av dagen spenderades i Andersbyängsbackar tillsammans med några av pappas släktingar, för att fira honom lite. Vi åt och fikade och myste en massa i solen :D

Annars bara en stekar dag; suttit i solen på baksidan (runt 30 grader) och läst lite och samlat naturenskraft ;) senare kom Joanna och vi kunde äta hela famlijen, vilket bestod av grillad pizza -> Pappa fick en pizzasten till grillen i födelsedagspresent nämligen.. Det var mysigt värre det, som köptas; hård båtten med saftig topp ♥

Nyss hemkommen från en myggig cykeltur med syster och nu målas det naglar sedan duscha......

Önskar det hände något magiskt i mitt liv, som piggar upp mig till mitt absolut gladaste jag, saknar den känslan!! det är svårt att komma tillbaka... men jag gör mitt bästa och det finns mycket som glädjer mig fortfarande..

Måste lägga upp lite bilder från den soliga dagen :)


En fin liten ödla vågade sig fram i solen, efter lunchen i kohagen :)


Så söt.

Henrik var såklart me hela dagen, så nu har man fått provåkt hans nya pärla  =)

Puss ♥

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0