Ledighet gör mig glad..

Det är så skönt att vara ledig, vaknade tillockmed utvilad även fast jag inte sovit mycket, var så glad att jag gav en present till kära syster på namnsdagen ;)

Sen fick jag nys om en vacker blomma i trädgården så då blev det lite blombilder tagna, det är så himla varmt och skönt ute också, typ 20 grader, dock bara en sol som gömmer sig bakom molnen men det gör inget så länge det inte regnar, det är ju ljust och varmt det är sommar det med=)

Dagens urplock av bilder...


Upplands landskapsblomma växer i vår trädgård nämligen :) -kungsängslilja
Upplands landskapsblomma =)






Fick lite sällskap av grannens skorpa. Mjuk å söt ♥



Snart så, blir det paj av det här med ;) längtar..



Puss

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0