Back on track

:) Ja nu lever jag igen efter en vecka med mycket snor :P hehe.. ja det är typ så den har sett ut, eller har ont halsen fortfarande, men det går nog snart över hoppas jag. Idag har det varit en skönis dag, suttit och pluggat lite som gick bra sen blev det grillad kyckling med familjen + Henrik & Joanna med en mycket delekat efterrätt av Linnea =) Just nu sitter jag som förr i tiden och pysslar lite med pärlor :) förstår inte varför man inte tar sig tid oftare, det är kul och det blir fint och så blir det som en nerstressande process samtidigt ;) kulkul

Igår fick jag träffa Olle och Emma (med stor mage) igen, lika fina som vanligt (: Han växer snabbt nu, märks att han ska bli storebror snart.. I skolan var det luungt, endast engelska redovisning som var det mest anstängande, och det gick väl ganska bra, som alltid när jag redovisar blir det lite "black outer" (säger man så?) men men. Jag tycker vårt arbete var super iaf, fick lära sig nya saker och så hade vi skoj när i gjorde powerpointen :) hehe, bra jobbat brudar!!

Imorgon blir det lite kalas hemma hos farmor och farfar :) härligt att det funkar efter omständigheterna, är super glad över det ♥ det är inte alla som har tur med livet!!

Nu ska jag pyssla vidare :) PUSS

Spår av andra:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0